Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 20 september 2013

Om jag var en blomma skulle jag vara en Snödroppe.

För efter en lång kall vinter så skulle jag vara mycket efterlängtad.Jag skulle bli så beundrad av alla när dom hittar mig i sina rabatter.Och jag skulle vara så glad att lilla blyga jag kan skapa sådan glädje hos människan.
Min tolkning av veckans tema.
Vill ni se fler så gör ett besök här
www.blandrosorochbladloss.blogspot.se

19 kommentarer:

  1. Det var fint tänkt.
    Ha en fin fredag
    kram Meta

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder och härlig tolkning....=)
    Snödroppen känns som du...!!!

    Ha en skön helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Finurligt sätt att se det hela. Kort, men ändå väldigt talande!

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  4. ÅÅ vilket underbart inlägg på temat!Fast du skapar och ger glädje året om.
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  5. Men det var ju en alldeles underbar tolkning. Skulle aldrig tänkt på en snödroppe men när jag läser din beskrivning så är det ju helt klart. Finns något mer glädjespridande i gränslandet mellan vinter och vår.

    Önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera
  6. Å ja, visst blir man glad när snödropparna tittar fram! I år har jag dessutom beställt dubbla snödroppar så det blir extra glädje. Ett bra val och nu ska vi bara genom lida en mörk och ruggig vinter..... /kram Anette

    SvaraRadera
  7. Vilken gullig tolkning Gunsan! Är du blyg?/Anja

    SvaraRadera
  8. Så fint och så efterlängtad!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Det var verkligen ett bra val, man bara älskar de första som kommer upp ur snön.
    Ha en skön solig helg!
    Kram Madde

    SvaraRadera
  10. Ja vad härlig tolkning en riktig glädjespridare om våren de där snödropparna :)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  11. Vilket bra val ! Man tycker ju allra mest om de där första små liven som kommer upp. Vackra är de också. Ha en fin helg
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  12. så söta och ger så mycket glädje! :)

    SvaraRadera
  13. Söt tolkning av temat!
    En skön helg önskar EL

    SvaraRadera
  14. Vilken vacker tolkning av temat! Ja snödroppar är verkligen underbara!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  15. Det var en bra tolkning. Kram

    SvaraRadera
  16. Men !? Är du verkligen blyg?? Det trodde jag inte!

    Dock så är det ett grymt bra val! Ingen blomma är mer efterlängtat :)

    SvaraRadera
  17. May I just say what a relief to uncover somebody who really understands whaqt thesy are discussing over the internet.
    You definitey understand how to bring an issue to light and make
    it important. More and more people ought to look at thks and understand thios side of the
    story. I was surprised that you are not more popular because you surely have the gift.


    Feel free to surf to my web site: blog advertising

    SvaraRadera
  18. Vilken fin tolkning! Snödroppar är så vackra och efterlängtade.
    Kram Hélena

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.