Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 13 september 2013

Vad blommar hos mig just nu

Så har vi då fredag den 13.Ska bli en bra dag har jag bestämt.Nu har vi ett nytt tema.
Så här kommer lite bilder på vad som fortfarande blommar här hos mig.Och det är inte alla har en del annat med men det får vara till nästa inlägg.Vi börjar med den vita Sköldpaddsörten som är så fin där i skuggan.
Sen har jag plockat ihop en del på några bilder det blir så många annars om man ska ta dom en och en.

Och så avslutar vi med lite Choklad.Vad kan vara bättre så här en fredag.Då vill vi ju ha lite mys eller hur?
Vill ni se fler tolkningar av temat gör ett besök här.
www.blandrosorochbladloss.blogspot.se

Ha en skön helg.

13 kommentarer:

  1. Fresta inte med choklad, jag bantar. Nåja, försöker i alla fall!

    Trevlig helg!
    /Ruben

    SvaraRadera
  2. Haha! Vilken kommentar Ruben skrev :D

    Du har mycket fint som blommar och jag lovar... Jag ska inte skicka boken till dig för det är Susie som ska ha den !

    Kram och en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Vackra och många blommor hos dig! Och tack för chokladefterrätten!

    SvaraRadera
  4. Så fint det er hos deg! Sjokolade er alltid godt!

    SvaraRadera
  5. Så fint det är och smart med collage......får kolla hur man gör det ;) Chokladblomman är så läcker tycker jag. Trevlig helg. /Anette

    SvaraRadera
  6. Härliga collage! Och tänk att vi fick lite fredagsmys på slutet, det tackar vi för. Hälsa Ruben att man inte blir tjock av så mörk choklad, det är bara nyttigt!/ Kram Titti

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga färgkombos!! Choklad & rosa, SMARRIGT.
    En skön helg önskar EL

    SvaraRadera
  8. Vilken härligt frestande höstblommning du visar.
    Den vita sköldpaddsörten är så himla läcker. Vill Ha.

    Trevlig Helg

    SvaraRadera
  9. Otroligt vackra blommor! Tänk att det blommar så mycket fortfarande
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  10. Du har antagligen konstaterat det samma som jag at oj, vad det blommar fortfarande! Du har ju hur mycket som helst!/Anja

    SvaraRadera
  11. Visst är det en underbar höst som bjuder på så mycket blom än,man njuter verkligen!
    Sen så frestar du ju med choklad också:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  12. Snyggt! Åh finns det en vit sköldpaddsört...:)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  13. Fina bilder och sköldpaddsörten är en fin höstblommare. Fast när jag tittade på bilderna av min vita här tänker jag... ..ser mer ut som en delfin med sin leendemun.

    Ha det gott! /Carina

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.