Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



söndag 13 oktober 2013

Det här är vad jag fick i denna månads paket från Min lilla Trädgård.Planterade rosen och Tulpanerna i går.Rosen är en Camaieux .På svenska Gallicaros.Den kan bli ganska stor upp mot100-170 cm.Tulpanerna var Blue Daimond och White Lily.Krukväxten är en Inkakrona.Den hade två blommor och var stor och välväxt.

Nu har jag gjort mig en ny blogg som jag lägger ut länken till här.Där kan man kommentera som man vill  http://www.minnyatradgard.bloggo.nu
Hoppas ni vill komma dit och skriva några rader.Har även en Gästbok som man kan skriva i.
Välkomna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.