Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 29 oktober 2013

Lysande vit.


Så skönt det känns idag,vi klarade oss från stormen.Var så orolig igår att den skulle bli lika hemsk som Gudrun.Och det har den ju men inte här hos oss.
När jag tittade ut genom fönstret i morse för att se om det hänt något i trädgården med den vinden som ju blåste rätt så bra ändå,då såg jag något vitt lysa nere under körsbärsträdet.Tog en promenad dit och där stod den vita Julrosen nu fullt utslagen.Många knoppar är snart de med utslagna.Så vackra de här enkla rent vita är.Och som dom lyser upp.


Här är det snart lika fina blommor.
Gå gärna in på min andra blogg också  där jag visa två Aurikler som blommar i källaren.De är nya från i år och kommer från Ray.Du hittar hans länk i högra spalten och där även adressen till min andra blogg.


Länken till min andra blogg hamnade här.
Glömde att hälsa Katarina och Hanne varmt välkomna till bloggen.Gör mig så glad att ni vill följa.
www.vorgarden.blogspot.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.