Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



måndag 14 oktober 2013

Så här blir det.Min nya blogg är även den nu gjord i blogger.Kommer ha dom andra kvar då jag har ett reklamavtal i min gamla blogg så jag kommeratt lägga in bilder och annat även där.
Men nu hoppas jag ni vill följa med till min nya och skriva in er som följare av min blogg.

Adressen är    http://vorgarden.blogspot.se

Här går det att kommentera som vanligt utan en massa strul.Och jag ska försöka hålla fingrarna i styr så jag inte trycker på något som ställer till det.Och läsa noga vad som gäller.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.