Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 15 oktober 2013

Tänk jag känner mej så rik när jag ser ut över den här rabatten.Har grävt och tagit bort massor med frösådda blommor även här.Så nu har jag gott om plats för nya här.Jag har lagt på massor med kompostjord och ändå har jag mycket kvar att lägga ut i vår .Då ska jag blanda med kogödsel.Det kommer att växa bra sen.

Inne i det här rostornet har jag en vit Klängros som jag var säker på hade dött men det har kommit upp en liten gren.Ska täcka den ordentligt så den klarar vintern och kan växa till sej nästa år.

Som ni ser så inviger jag min nya blogg med en utlottning så passa på och gå in där och teckna er för några lotter.

Klicka på bilden uppe till höger så kommer ni dit.

Ha nu en fin vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.