Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



söndag 6 oktober 2013

Vackert i mina fönster

Nu när trädgårdstiden är över för 2013 så försöker jag att ha några fina krukväxter innomhus.Vill gärna ha något vackert att se på  hela tiden.
Så jag har köpt en Azalea och satt i min jättekopp.Passar bra där.Den står på bordet i vår lilla veranda .Där sitter vi och fikar då vi inte kan vara ute längre

Sedan fick jag syn på en Novemberkaktus med en ovanlig färg på knopparna.Dom är lite Beige.Ska bli spännande att se hur det blir när dom slår ut
Annars så händer det inte mycket nytt här.Börjar bli svårt med att hitta på något att göra inlägg om.Så det kommer nog att bli lite längre mellan det skrivna.
Önskar er en skön ny vecka.

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker Azalea och det ska bli spännande att få se hur färgen blir på din novemberkaktus. Ovanlig färg. :)

    Ha det gott!
    Kramen
    ina

    SvaraRadera
  2. Vilka otroliga knoppar, ser ut som nått kolagodis!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.