Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 3 november 2013

Lite innepyssel.

Fick sån lust att pyssla när jag såg hur Håkan med bloggen
www.maleviksrosentradgard.blogspot.se
Hade gjort.Vitmålade krukor och gamla tidningssidor och spets.
Tidningarna har jag fått som tröstvinst från en annan blogg.
Jag ska ha en hyacint i krukorna lagom med en i varje och jag har gjort 4 st.
Kanske det blir någon större kruka sedan också.Jag har några tidningssidor kvar.
Kula att ha något att göra när det regnar så man kan inte vara ute.
Sen har jag fixat till min blogg så nu ska alla kunna kommentera igen.Hittade var jag kunde göra om den igen.har saknat alla kommentarer.Man ska inte behöva ha ett konto i Google för att få skriva här hos mig.

Ha en skön söndagskväll.

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Va duktig du är!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Kanske man ska testa med spets utan att göra om krukan för övrigt. Det ser ju jättetrevligt ut.

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt! Har saknat att inte kunna kommentera :-)
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  4. Det där var ju en jättefin sak att göra med de gamla tidningskopiorna!

    Det tänker jag kopiera!
    Säg till om du vill ha fler ;)

    Härligt att kunna kommentera igen

    Ha en skön söndag

    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.