Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 27 november 2013

Köpt lite nytt.

Fick för mig att jag ville ha ett nytt soffbord och en ny matta för ett tag sedan och i går så hämtade vi bordet och köpte mattan .Sedan har vi möblerat om och städat så det är fint till första advent.
De två kuddarna som är klara är nu placerade i soffan de andra två ska jag sy så fort jag hinner.
Det är mycket nu.

Tror vi kommer trivas bra med det här.

I köket har de vita Hyacinterna slagit ut och doftar så gott.Och jag har bakat tre limpor som tävlar med Hyacinterna om vilka som doftar godast.
Kommer ju att få köpa nya blommor sedan för de här lär ju ha gjort sitt innan julen är här.
Ha det fint.

6 kommentarer:

  1. Kul med nya möbler. Det kommer du säkert vara nöd med. Vita hyacinter är SÅ fint!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Jättefina färger. Det blir hur trivsamt som helst!

    SvaraRadera
  3. Vad vackert det blev - mattan liksom binder ihop alla nyanser.

    SvaraRadera
  4. Mmmmmm - inget slår doften av Hyacinter och nybakat bröd!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Blev verkligen fint med allt ton i ton. Härlig färgskala! Nu lär du väl inte vilja gå ut i höstträdgården när du har det så fint och mysigt inne.
    Kram från Törnrosa

    SvaraRadera
  6. Mattan gjorde verkligen att rummet lyste upp - så snygg och så färgavstämd!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.