Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



onsdag 4 december 2013

Blommar i dag 4 December.

Ute i vår trädgård ser det ut så här idag första veckan i December.Tycker det är otroligt så länge det fått vara fint ute.Men kanske är det slut nu .Vädergubbarna säger ju att nu är vintern här Så de här Julrosorna är kanske sista gången jag får se så här fina.Och (Fniss)så kanske även ni slipper bilder på dom.Men jag lovar inget.



Och Trollhasseln är så full av de här hängena.(Tyvärr så blev bilden suddig,men det var så attans kallt så jag vill inte gå ut igen.)Busken ser riktigt fin ut nu när bladen släppt.

I går var vi till Mälarsjukhuset och gjorde min årliga mammografi.Och förra veckan var jag till gyn på Nyköpings lasarett.Så nu går jag och väntar på svar från båda och hoppas att allt är bra.
Tänk att det är två år sedan jag opererades.Tre år kvar med årliga besök på Mälarsjukhuset.

Vill du göra mig glad så skriver du en liten kommentar.
Ha det fint.


3 kommentarer:

  1. De är så vackra så du får gärna visa dem fler gånger.

    SvaraRadera
  2. Dina Julrosor är helt underbara och tål att tittas på hur många gånger som helst!

    Hoppas det går bra med provsvaren!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men SÅ vackra och vad mycket blommor på dem. Den prickiga ska jag köpa någon gång.
    Mina vet inte alls varför de heter julrosor.Inte en knopp.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.