Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



fredag 13 december 2013

Julpynt.

Har köpt lite grönt och lite blommande att pynta med.En rosa Julstjärna och en En med grönmossa blev ganska fint.Rostiga Musen fick sällskap av ett par Julänglar.
De ser ut att trivas tillsammans.

Den lilla fågeln blev pricken över i som man brukar säga.


Ett sött litet mosshjärta fick ett rött band för att det skulle synas.
Sen har jag köpt mig en klänning och en tunika så nu blir det svårt att välja vilken som ska få äran att pryda kroppen min i jul.Fast det blir nog klänningen för den är röd och svart.Ska ta kort och visa dom en annan gång.
Har även handlat hem en del bakgrejor så i morgon startar jag nog med julkakorna.
Tycker det är roligt att baka kakor.
Hoppas ni har det bra.

4 kommentarer:

  1. Vad fint du har gjort, en riktigt fin Luciakväll och helg Karin

    SvaraRadera
  2. Den där rosa julstjärnan var ursnygg! Men...ny är det alltså Amaryllis som jag ska jaga efter i morgon!!
    TREVLIG HELG
    Susie

    SvaraRadera
  3. Jättefina arrangemang du gjort. Även jag som egentligen inte tycker så mycket om julstjärnor, tycker att den rosa är fin.

    SvaraRadera
  4. Grønnmose gir veldig fin "juleeffekt"!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.