Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



lördag 28 december 2013

Utlottning av 2014 års Trädgårdskalender

Nu har jag beställt det som får bli min julklapp till mig själv.Nämligen växter från Spezialplant.Hade nog kunnat ta lika många till men de ska ju få plats också.Han har ju så fina växter så man blir lite vild när man sitter där och klickar att den vill jag ha och den och den.....
Här kommer adressen om ni vill gå in och kolla.
Larz Danielsson

Sen så har jag fått tag i två Kalendrar för år 2014 och då passar  det ju bra att lotta ut en.
1 lott skriv en kommentar
2 lotter lägg dig som följare.
3 lotter länka med bilden från din blog om du har någon.Använd bilden ovan.
Skriv hur många lotter du vill ha
Tänker ha dragning den 15 Januari  2014.

Ha nu en fin helg.

29 kommentarer:

  1. Jag var också inne där i går - för första gången - och det var ju livsfarligt. Jag nöjde med mig att titta på vitsippor och porslinsanemonerna, men det kan nog hända att jag måste kika lite mer någon dag :)

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vinna den fina trädgårdskalendern. Jag tar tre lotter. Kram!

    SvaraRadera
  3. Klart jag varit in på den livsfarliga sidan och klickat hem lite, han har en hel del man vill ha men man måste inse också att man behöver inte äga allt:)
    Jag tar gärna två lotter i ditt fina lotteri.
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  4. Jag har varit inne och kikat på Spezialplant, men inte köpt något än. Ser att du har hittat mycket godsaker!
    Kul med utlottning! Jag tar tre lotter:-)
    Kram Nora

    SvaraRadera
  5. Nu har även jag varit inne och tittat, men jag måste nog ta en titt när jag kan sitta vid o titta på bilderna.
    Jag försökte skriva upp mig på din blogglista men jag är inte riktigt klar över hur man gör. Måste man ha bild, födelsedatum osv? Kan du klicka dit mig så gör gärna det. Tack.

    SvaraRadera
  6. Underbart vacker almanacka! Så det är klart man vill ha 3 lotter.....
    Undra rom jag vågar gå in på Spezialplant-sidan. Det brukar sluta med en jäkla massa växter!
    TREVLIG HELG
    Susie

    SvaraRadera
  7. Ja det är jag ju. Fattar inte hur jag gjorde. Jag är jättegärna med på två lotter. Tittade litet igår på växterna. Man fick ju söka på namnen för att se bilder. Men jag såg i en blog som jag hittade, med massor av bilder därifrån.

    SvaraRadera
  8. Så flott gave, jeg vet ikke om jeg fra Norge kan være med men jeg prøver lykken.

    Følger, link på min blogg.

    Klem fra Marit.

    SvaraRadera
  9. Jag blir gärna med i din utlottning. 3 lotter.
    Trevlig söndag! :)

    SvaraRadera
  10. Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen av en så fin almanacka, jag tar tre lotter och passar på att önska god fortsättning o gott nytt år!!

    SvaraRadera
  11. Helena i Uppsala
    Jag är med, med en lott.

    SvaraRadera
  12. Jag vill gärna vara med och ha chans att vinna den fina almanackan! Jag tar tre lotter och håller tummarna!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Finns det en lott kvar till mig så tar jag gärna den :)

    SvaraRadera
  14. Jag hittade till din fina blogg i dag när jag kollade runt på bloggar och har börjat drömma om våren. Vill gärna vara med på utlottningen med en lott. Ulrica
    pettersson.ulrica@telia.com

    SvaraRadera
  15. I hаve been surfing online more thаn three hours today, but I never ԁiscovered any fascinating article like yourѕ.

    It is beаutiful vаlue sufficient for me. In my
    vіew, if all website owners and bloggers mae gooԁ content material as you did, the internet will likely be much more helpful thаn ever before.


    Feel free to surf to my web page; templates For funeral programs free

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med i utlottningen, tar en lott, tack!

    Trevlig helg,
    Jenny

    SvaraRadera
  17. Yes! Fіnally someone writes about buy funeral prοgram software.


    My website - funeral programs templates online

    SvaraRadera
  18. Har länge velat köpa den men har ej lyckats. Håller tummarna för vinst :) 2 lotter till mig, tack! :)

    SvaraRadera
  19. I'm amazed, I haѵe to admit. Rarely dο I come aсross а blog that's equally educative аnd entertaining, annd let mе tell yоu, you've
    hit thе nail on thе head. The рroblem іs ѕomething
    which not enough people агe speaking intelligently аbout.
    ӏ am very happy that І fоund thіs in my search
    fоr something conсerning thіs.

    Mу page - home based business

    SvaraRadera
  20. Somebоdy essentially lend a hand tto make critically articles
    ӏ might state. This iss the very first time I frequented yoir web page аnd thuѕ far?
    I amazed with tthe гesearch yyou mаde to
    create this actual put up extraordinary. Grеat job!


    Alsο visit my webpage: Internet of Things

    SvaraRadera
  21. Grеaqte pieces. Keep writing such kind of
    іnfo oon your page. Im гeally impresssed by your
    site.
    Hey there, You have ԁone an еxcellent job. I will definitely ԁigg it аnd for my ρart recommend tο mmy friends.

    I'm sure they will be benеfited from thіs website.



    Also visit mу webpage; installing ssl certificate

    SvaraRadera
  22. God fortsättning på det nya året!

    En så fin trädgårdskalender är precis vad jag skulle behöva! ;-) Jag länkar med bild och följer redan via Bloglovin, så det blir 3 lotter. Håller tummarna...

    Elisabet

    SvaraRadera
  23. God fortsättning..på 2014- Vilken fin kalender.. vill gärna ha!!därför försöker jag med 3 lotter, länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  24. Hei :o) Jeg blir veldig gjerne med og trekker 6 lykkelodd :o) Har delt på bloggen min :o) Ha en herlig helg!

    SvaraRadera
  25. Visst vill jag vara med och tävla om den fina kalendern.
    Det blir två lotter för mig.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Oj, jag hinner ännu med!
    Deltar med EN lott då jag bara lämnar den här kommentaren.
    Min e-post är carita(at)sulo.fi

    SvaraRadera
  27. My spouse and I stumbled over here different page and
    thought I might check things out. I like what I see so now i'm following you.
    Look forward to finding out about your web page repeatedly.


    Here is my blog - hack clash of clans android (holymusic.co.kr)

    SvaraRadera
  28. I just couldn't go away your site prior to suggesting that I actually loved the standard
    information a person supply for your visitors? Is gonna be again often to check
    up on new posts

    My site; assassins creed 4 hacking

    SvaraRadera
  29. I like the valuable info you provide in your articles.
    I will bookmark your blog and check again here regularly.

    I am quite sure I will learn plenty of new stuff right here!

    Good luck for the next!

    Also visit my blog ... fifa 14 generator

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.