Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



söndag 15 december 2013

Vilken ska jag ta.

Tror det blir den här på Julafton.Tur jag gick till affären för det här var den sista och den hängde i fönstret.Har gått förbi och sneglat på den sedan det var julmarknad.Första gången jag var dit då var det lunch stängt och en timma kvar till öppning så då blev det inget köp.Tur jag kunde ha den som var kvar då det var en storlek mindre mot vad jag brukar köpa.Den satt perfekt.

Denna fick även den följa med hem.Den var så snygg på när jag provade så ett tag tänkte jag ta bara den,men så kände jag att det får bli en julklapp till mig själv så båda blev det och har inte ångrat mig
Ha en trevlig tredje Advent.

3 kommentarer:

  1. Snygga båda två - en till jul och en till nyår - perfekt.

    SvaraRadera
  2. Båda är fina, och sköna ser de ut att vara också.
    Ha en riktigt mysig advent
    Vivian

    SvaraRadera
  3. Dom blir kanon. Helt olika, men man har ju inte dom samtidigt.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.