Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 21 januari 2014

Besökt vårt barnbarnsbarn.

Ännu en söt liten figur till min samling av djur.Var in i blomsteraffären i går för att köpa en fin bukett blommor till vårt barnbarn Cecilia som ju har blivit mamma.Nu skulle vi dit och hälsa på den nya familjemedlemmen  som ska heta Alvin.Kommer inte att visa några bilder på honom här på bloggen.Det hör inte hemma här men skriva lite om honom det kan jag.Fick nya bilder på honom från hans mormor idag och han ler stort på dom och och han  jollrade när hon tog bilderna. .Efter bara en vecka.Herregud så söt han var.När vi var där så sov han nästan hela tiden.Hade helt glömt hur liten en nyfödd är.
I alla fall så fick jag se den här kotten i affären och kunde inte låta bli att köpa den.Den fanns i större modell också men den här lilla var lagom.Kan ha den ute sedan i vår.

I morgon är det dags för första besöket hos tandläkaren.Kommer att bli jobbigt har fått en tid på 2 och en halv timma.Kommer nog att vara rätt slut efter det sedan får jag vänta till den 4 -2 innan jag får den nya bryggan.Men så skönt att det är på gång nu.
Önskar er en skön kväll.
Ska titta på trädgårdsprogrammet och hoppas  det blir bra.

6 kommentarer:

  1. Vilken söt kotte, han passar bra i din trädgård. Och de små nyfödda babisarna är så små, så små och goa.
    Lycka till hos tandläkaren i morgon.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Söt liten igelkott, som kommer att passa bra ute. Kanske hittar den kompisar.
    Det var en försigkommen Alvin som skrattar redan.

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att du inte lägger upp bilder på det nya Barnbarns..Barnet? Men oj! Jag väntar ju på mitt allra första barnbarn om ett par veckor..

    Men kotten är ju jättesöt han med !

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det ser nästan ut som kotten också ler - en sötnos är den.

    Jag lägger inte heller ut bilder på barn eller barnbarn - det finns så mycket missbruk av bilder nu för tiden och sina käraste vill man skydda på alla sätt.

    SvaraRadera
  5. Vilken fin igelkott. Det ser märkligt bekant ut. Undrar om jag inte har haft något liknande för länge länge sedan. Kanske ligger i en låda på vinden :)

    Önskar dig lycka till hos tandis! Hoppas att det går bra och att det är snabbare över än du tror!

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera
  6. Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there!
    Appreciate it

    Check out my weblog: stride rite keds

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.