Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



fredag 31 januari 2014

Blommig fredag.Kärlek.

Oj så svårt det blev den här veckan.Kärlek.Har ju haft ett liknande ämne förut och då skrev jag om kärleken till min familj.Barn och barnbarn.Och nu får jag lägga till barnbarnsbarn.Och naturligtvis är dom mina bästa och käraste.Får inte glömma min lilla gubbe.
Men sedan kommer ju kärleken till allt som växer och gror i naturen.
Kommer ihåg när jag tog den här bilden så varm jag blir i hjärtat av att se den.Tagen en försommardag med den där ljusa fina grönskan och ett blommande Paradisträd.
När det ser ut så här då fylls jag av kärlek till trädgården Och att jag fått förmånen att låna den här biten mark där jag kan göra som jag vill.

Där på altanen har vi tillbringat många härliga stunder i solen.Vi trivs så otroligt bra här.
Som ni ser så har vi inga grannar på den här sidan utan skogen är vår granne där.
ja det här får bli min tolkning av veckans tema .Vill du se fler gör då ett besök här
Bland rosor och bladlöss.
Nu önskar jag er en skön helg.

17 kommentarer:

  1. Har du till och barnbarnsbarn. Härligt. Jag väntar på barnbarn, fast det dröjer nog några år ännu! Härliga trädgårdbilder. kram Anette

    SvaraRadera
  2. Det handler så visst også om kjærlighet!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar trädgård du har!
    Trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  4. Jag har kärlek till samma sak som du.Bilder och tider att längta till. Du bor mycket fint, tycker jag.

    SvaraRadera
  5. Så harmoniskt och fridfullt allt ser ut på dina bilder.

    SvaraRadera
  6. Visst känner man stor kärlek till sina anhöriga och sina husdjur och sina vänner, men också till naturen och sin alldeles egna lilla plätt på jorden! Du har så rätt så!!
    KRAM och TREVLIG HELG
    Susie

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga och somriga bilder! Ha en skön helg.

    SvaraRadera
  8. Att ha både trädgård och ostörd natur intill sig är det bästa tänkbara för kropp och själ. En plats att älska.
    trevlig helg
    Luna

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar tolkning av veckans tema….kärlek till dig…=)

    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  10. I'm gone to inform my little brother, that he should also pay a visit this web
    site on regular basis to take updated from most up-to-date news.


    Also visit my blog: deep-sounding

    SvaraRadera
  11. Fin og frodig hage du har, og uten naboer kan man jo gjøre det man vil :)

    SvaraRadera
  12. Verkligen kärlek till det man strävat och jobbat för, hur fint som helst
    ha en fin dag
    kram Meta

    SvaraRadera
  13. Jag förstår att du är kär i din trädgård! Den ser ljuvlig ut/ Titti

    SvaraRadera
  14. Klart du känner kärlek till en så härlig trädgård. Lycka över att få vistas där i allt det fantastiska gröna.

    Ha en skön helg, Carina

    SvaraRadera
  15. Hola! I've been following your blog for a long time now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from New Caney Texas!
    Just wanted to tell you keep up the fantastic work!

    My site seo company uk

    SvaraRadera
  16. Admiring the hard work you put into your site and in depth information you provide.
    It's awesome to come across a blog every once in a while that isn't the same
    outdated rehashed material. Wonderful read! I've saved your
    site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.



    My weblog 365ink Discount Codes

    SvaraRadera
  17. I quite like reading through an article that can make men and women think.
    Also, thanks for permitting me to comment!

    Also visit my site :: seo services cape town

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.