Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 5 januari 2014

Dimmigt.



Så himla tråkigt väder vi har haft nu en vecka.Bara dimmigt och regnigt.Men jag kände idag att jag måste gå ut och få lite luft så det blev en tur trots att dimman låg tjock.Gick ner på stan och Icahallen för att se om de hade någon trevlig blomma som kunde pigga upp mig lite.Och titta dom hade fått hem vårblommor redan så jag köpte en blå och en vit Primula Obconica.Dom såg så fräscha och fina ut.
Och med dom blommorna vill jag hälsa en ny följare välkommen.Rachel.
Hoppas du kommer trivas här och hittar något som du gillar.

Önskar er en god fortsättning på det nya året.

1 kommentar:

  1. Fint med lite nya blommor i fönsterna så här efter alla julblommor!
    Ska också försöka hitta något nytt, man behöver det.
    Ha de bra
    Mariana

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.