Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



onsdag 15 januari 2014

Och vinnaren är.

Vinnaren av trädgårdskalendern blev Anne-Lie med bloggen   Skaparglädje.
Skickar du din adress så ska jag skicka kalendern till dej.
Har ju en till mig själv som jag skriver i varje dag.Noterar vilken temp det är och om solen
skiner om det snöar eller regnar.Kul att kunna gå tillbaka för att se hur det var förra året .Sedan finns det sidor där man kan skriva lite mer på.
Hoppas du får glädje av den.

Sen måste jag berätta att nu har jag blivit gammelmormor.I går föddes vårt första barnbarnsbarn.
Det blev en liten kille.Vad han ska heta vet jag inte ännu.


Ha det fint.

Skriv till
egojag44@gmail.com


10 kommentarer:

  1. När jag läste din rubrik i dag..."och vinnaren är" ..tänkte jag "säkert inte jag", för jag brukar aldrig vinna. Men så stod det mitt namn. Jag blev JÄTTEGLAD. Tack.
    Jag mailar min adress på en gång.

    SvaraRadera
  2. Jag får gratta till både vinnaren av den fina utlottning och din nya titel, gammelmormor!!Så kul!!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  3. Grattis till dig och till Skaparglädje. Det är nog en fin kalender och hade varit roligt att bläddra i den.
    Och säkert en fin liten kille.

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till Anne-Lie och tack för en fin utlottning! Grattis till ditt lilla barnbarnsbarn också!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Gratulerar gammelmormor! Det är på barnen man märker att tiden går fort. Själv märker man inget.

    Måste gratulera Anne-Lie också - roligt att vinna.

    SvaraRadera
  6. Grattis Ann-Lie till vinsten och tack till dig Gunborg som ordnade med utlottningen!
    Stort grattis också till barnbarnsbarnet!
    Kram Nora

    SvaraRadera
  7. GRATTIS Anne-Lie, men framför allt STORT GRATTIS till barnbarnsbarnet!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  8. Grattis till bloggvännen Anne-Lie som vann den fina kalendern!
    Jag noterar också väder och temperatur, men i min vanliga fickalmanacka. Det går det med... ;-)

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  9. kramar till Annelie..som vann!!Jättefin kalender. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  10. Ojdå, den här utlottningen missade jag, men stort Grattis till Skapraglädje och till ditt barnbarn

    Ha en bra vecka

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.