Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 24 januari 2014

Sommarens favoritbild.

Ops det blev inte bara en utan sex bilder.Och från ett par olika somrar.Kunde inte bara låta bli för dom här ger mig en sådan må bra känsla.Den vita rosenbusken närmast växthuset blommade som finast då .Och doftade underbart.Alla bilder ger mig en sådan härlig må bra känsla.
Dom är ju inte de bästa jag har tagit men när jag tittar på dom så kommer sommaren till mig.

Fast den här är nog bland de bättre som jag har fotograferat.

Även den här ger mig en må bra känsla

Och den här som visar alla mina krukor utanför växthuset att se på den bilden gör mig god och glad i kroppen.

Ser ni alla goda Viktoriaplomma till vänster i bilden.

Och den här sista bilden visst är det härligt med sommarbilder.
Blev riktigt glad bara av att välja bilder till det här inlägget.Snart är vi där igen.
Vill ni se fler inlägg om sommarens favoritbild så gör ett besök här
Bland rosor och bladlöss.

Det var allt från mig denna gången.
Ha det så gott.

27 kommentarer:

  1. Inte lätt att välja minsann. Den bilden med rosen i trädet - åh, så snyggt! Trevlig helg. /kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ja, inte var det lätt att välja! Och inte gör det något att ta fler heller, bara roligt att titta på alla sommarminnen! Din bild på rosorna i (framför?) trädet är underbar! Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Du beskriver det så bra - "må gott bilder".

    Jag tänkte först visa en midsommarblomma men tänkte, att det är en vildväxande blomma - inte tillräckligt "trädgård". Men den får mig att må gott, högsommarkänsla, midsommardans, blommor under kudden.

    Må gott i helgen!

    SvaraRadera
  4. Att få må bra känsla gör det väl värt att visa bilderna. Och jag mår lika bra av att titta på dem! Lite sommar-må-bra behöver vi nog alla just nu.

    Ha en fin helg! Carina

    SvaraRadera
  5. Den med rosorna är underbar! Klättrar de i trädet? Vad heter sorten?

    Har du gjort det fina röda tornet själv? Önskar mig ett sådant.

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera
  6. Linda.
    Rosen är Louise Odier som jag gillar mycket själv.
    Tornet har min kära make snickrat och jag målat.Har två stycken i trädgården.
    Gunsan.

    SvaraRadera
  7. Ikke lett å velge, nei!
    Herlig sommerfølelse i bildene :-)

    SvaraRadera
  8. Må bra känsla ska vi ha, trädgården är till god hjälp eller hur.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ljuvliga bilder. Tur vi har lite olika årstider så man har möjligheten att längta tills det blir så igen. Vad är det för rosa ros du har på bilden? Den är helt ljuvlig.
    Ha en fin helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga somriga bilder som får mig att längta till en härlig tid.

    Trevlig Helg

    SvaraRadera
  11. En sådan blomprakt du har i din fina trädgård jag får lite sommar pirr ska jag säga.
    ha en fin dag
    kram Meta

    SvaraRadera
  12. Nej, det är inte lätt att välja!
    Trädgård får en verkligen att må bra, och det är lätt att bli sittande vid sina bilder över trädgården så här års, när det känns lite avlägset.. men där under snötäcket ligger allt och väntar =)

    SvaraRadera
  13. Tack för att du delar med dig av dina "må bra"-bilder! Nu fick du mig också att må riktigt bra och bli alldeles pirrig i magen vid tanken på vår och sommar!

    Du har en väldigt vacker trädgård och jag älskar rosen som klättrar i trädet!
    Ha en toppenfredag och härlig helg!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  14. Vilka härliga bilder....riktigt ögongodis....=)

    Längtar sååå efter sommaren...!!

    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  15. Vilka härliga bilder....riktigt ögongodis....=)

    Längtar sååå efter sommaren...!!

    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  16. Visst var det härligt att promenera runt bland sina egna bilder. Sedan underbart att vandra bland alla bidrag denna fredag. Ditt får mig att känna sommar! Tack, tack.
    Ha det gott!
    /Katarina

    SvaraRadera
  17. Alla dina bilder ger må-bra-känsla. Det är svårt att välja en favorit. :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  18. Tack för din trädgårdsvisning! :) Nu längtar man till sommaren!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  19. Är det verkligen snart? Usch, Det känns som evigheters evigheter...
    Men det är väl för att jag inte kan stanna upp och gilla läget utan alltid vill att det ska vara sommar :)
    Hursom så visar du underbara sommarbilder! Såå vackert!!
    Den rosa rosen är helt underbar :)

    Kram

    SvaraRadera
  20. Det är svårt att välja, jag hade samma problem.Du visar underbara bilder på underbar blomning...längtan till sommaren blir stor:)
    Ha en underbar helg!!!

    SvaraRadera
  21. Ja tänk vad lyckligt lottade vi är som har ett fotoarkiv med sköna sommarbilder att bläddra i. Jag mår också väldigt bra av att se dina fina bilder.
    Ha en skön helg
    Vivian

    SvaraRadera
  22. Wow that was odd. I just wrote an very long comment but after I clicked submit my
    comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
    Regardless, just wanted to say fantastic blog!


    Here is my webpage ... Simpsons Tapped Out Cheat

    SvaraRadera
  23. Tider att längta efter. Allt ser så hemtrevligt ut. Jag har också den rosen och älskar den också.

    SvaraRadera
  24. Det känns bra att vi är många som inte kunde nöja oss med en enda bild... Så frodigt och fint du har i din trädgård! Gillar speciellt bilden med rosen som klättrar upp för stammen. Vackert :)

    SvaraRadera
  25. Ƴοur style іs really unique compared tο other flks I've read stuff from.
    Τhank you for posting when үou have tthe opportunity, Guess І will jսst book mark this site.


    Αlso visit my site - buy garcinia cambogia

    SvaraRadera
  26. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew
    of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter
    updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time
    and was hoping maybe you would have some experience with something like this.

    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward
    to your new updates.

    my web blog Win back Love review

    SvaraRadera
  27. It's really a cool and helpful piece of information.
    I am happy that you simply shared this useful info with us.

    Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.


    Also visit my site :: csr racing cheat

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.