Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



måndag 3 februari 2014

Försökte gömma sig.

Nej men titta vad som gömde sig mitt inne i Kamelian.Bakom bladen såg jag plötsligt något rosa i ögonvrån.Men mig lurar du inte ser dig nog din rackare.En blomma långt före de andra som slagit ut.

Fick lov att vända på krukan för att kunna se den.Tur att man har ögonen med sig som reagerar på en liten rosa glimt.

Just nu har vi en hemsk dimma här i Oxelösund.Inte så kul.Och mycket av snön har tinat bort men fy så smutsigt och slaskigt det är ute nu och i natt skulle det ju kunna bli ganska kallt då blir det inte kul på vägarna.Hoppas hoppas vi får sol i morgon som vädergubben sa.

Ha det så fint.


6 kommentarer:

  1. Kul när man hittar sådana gömda föremål. De är ju verkligen vackra.

    SvaraRadera
  2. En sån skulle jag hemskt gärna hitta..... *fniss*
    Susie

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker kameliadam du fått på besök. Underbar!

    Kram / Therése

    SvaraRadera
  4. Så vackert! Skulle gärna få ett liknande "oväntat besök"./Susanne

    SvaraRadera
  5. Informative article, just what I needed.

    Feel free to visit my page :: seo company south africa

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.