Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 17 februari 2014

Jippi solen lyser.

Vilken underbar dag.Där inne bakom glasdörrarna har vi intagit vår eftermiddagsfika.Som mest har tempen kommit upp i +9 grader idag.Som vi har väntat och längtat till en solig dag.Tänk att lite sol kan få oss att må så gott.
Fast när solen lyser in så ser man allt damm så i morgon blir det till att städa .Och fönstren är ju hemska efter allt regnande.
Men jag tackar för den här dagen för nu vaknade livsandarna .Snart är våren här.
Hoppas ni har samma ljuvliga väder.
Ha det fint.

7 kommentarer:

  1. Lyckost du som har sett solen. Den har inte varit hos mig på besök idag.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det ser ut att vara nästan sommar på bilden. Men 9 grader är mer än noll, som det var i morse.

    SvaraRadera
  3. Solen visade sig en stund här med och de skitiga fönsterna ;)

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar vårbild! Men - usch, prata inte om damm och städning. Det är det enda som inte är kul med våren!!
    Vi hade sol igår, men idag är det grått igen. Det är varannandags väder just nu, men snart så.....
    Susie

    SvaraRadera
  5. Åhhhhh. Gissa om jag längtar till våren och få sitt hos Tomas på hans altan, fika och bara må gott. Kram Mu

    SvaraRadera
  6. Hey! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok.

    I'm absolutely enjoying your blog and look forward to new posts.


    Feel free to surf to my website :: thief 4 download pc

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.