Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 27 februari 2014

Med en enkel Tulipan uppå din bemärkelsedag.

Oj oj så många Tulpaner jag fick idag av ett barnbarn och hans pappa.Mängder.Jag blev lite chockad nästan.Så jättegulligt av dom.Blir så glad när sånt händer.Det blev 5 vaser fulla med blommor.Nu står dom i uterummet för där är det svalt så då håller de sig länge.










Visst är det maffigt med så många på en gång.Och i dag har jag vårstädat i uterummet så det är rent och fint till söndag när hela familjen kommer att samlas där för att äta god mat och fika med smarriga tårtor.
Och i morgon är det fredag och nytt tema.Har ännu inte lyckats klura ut vad jag ska skriv om .Kan hända jag avstår för jag har ju inga hemligheter.
Vi får se.

Ha det fint.

4 kommentarer:

  1. WOW! Så underbart det är när man får många blommar, alltför sällan dock!! *fniss*
    Så det är din födelsedag idag, då får man GRATTA så "hemskt" mycket!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen!
    Underbart med alla tulpaner.

    SvaraRadera
  3. Här kan man tala om tulpanfrossa.

    SvaraRadera
  4. Så mycket vackra tulpaner di fått Kan det vara en hemlighet varför kanske.
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.