Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 28 februari 2014

Min hemlighet.

Godmorgon alla fina.
Kom just på att jag har en liten hemlis som jag kan dela med er.
Fick en förfrågan om jag ville vara med och visa bild på min favoritvårblomma.
Skriva varför jag gillar just den Och skicka med även en bild på mig själv.Det här var från Allers Trädgårdstidning.
Så jag skickade iväg två bilder och dom ville ha dom så nu väntar jag på nr 4 av tidningen.

Annars så jobbar vi med förberedelser inför min 70-årsdag som vi ska fira på söndag.
Då kommer hela familjen med barn och barnbarn och även deras flickvänner.Och får inte glömma det lilla barnbarnsbarnet Alvin.Son och dotter med sina käraste.Ska bli så roligt. R bjuder på catering så han slipper stå i köket och laga mat.Vi har även beställt våra favorit tårtor.

Blomman jag visar idag har ju inte något med hemligheter att göra .Köpte hem den för några dagar sedan då blommorna på köksbänken började se lite skruttiga ut.
Vill ni ta del av fler hemligheter så gör ett besök
HÄR

Ha nu en skön helg.

18 kommentarer:

  1. Vad spännande. Det var ju faktiskt en liten hemlighet fast du läckte litet.
    Vilken vacker färg på Streptocarpus. Så mörk har jag inte sett förut. Hoppas födelseda´n blir trevlig. Grattis litet i förskott.

    SvaraRadera
  2. Du kom på en hemlighet ändå...låter spännande.
    Önskar dig en fin födelsedagsfest med dina nära och kära.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis på födelsedagen!
    Hoppas helgen blir fin
    /E

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen i förskott, hoppas ni får en riktigt fin dag tillsammans på söndag, hela familjen.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  5. Vilken rolig hemlis :)

    Grattis i förskott. Hoppas att du får en jättefin dag!!!

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du får en fin födelsedagshelg, det ska bli spännande att få läsa om din favoritväxt i Allers.
    Ha det gott!/Anna

    SvaraRadera
  7. Spännande! Undrar just vad du valde.....härlig färg på krukväxten. Jag önskar dig Grattis i förskott och hoppas du får en underbar födelsedag. /Anette

    SvaraRadera
  8. Alltid så roligt när någon man känner till från bloggvärlden visar sig i våra trädgårdstidningar!
    Klokt med catering!
    /Anja

    SvaraRadera
  9. I was able to find good information from your articles.


    Feel free to visit my web page ... sbo

    SvaraRadera
  10. Så glad för din skull....håller med Anja....=)

    Ha en underbara födelsedag...!!!


    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  11. Så kul att du ska vara med i tidningen! Och stort grattis på födelsedagen, låter som att ni kommer att få en toppendag!

    SvaraRadera
  12. Gratulerer, så spennende!
    Blomsten du viser har en utrolig vakker farge...

    SvaraRadera
  13. Det var ett vackert exemplar av kornettblomma. Så heter den väl? Min mamma har alltid sådana. Jag har också testat men de verkar inte gilla mig...

    Ha en fin firardag imorgon!

    SvaraRadera
  14. My spouse and I absolutely love your blog and find nearly
    all of your post's to be just what I'm looking for.
    Would you offer guest writers to write content for you
    personally? I wouldn't mind creating a post or elaborating on many of
    the subjects you write in relation to here. Again, awesome weblog!


    My blog :: Dr. Oz Pure Garcinia Cambogia Extract

    SvaraRadera
  15. Hello there, just became alert to your blog through Google, and found that it's
    truly informative. I am going to watch out for brussels. I will
    be grateful if you continue this in future. Numerous people will be benefited from
    your writing. Cheers!

    My blog miami hotel ibiza video

    SvaraRadera
  16. Hello, I enjoy гeading all of yօսr poѕt. I like to wrіte a llittle comjment tto suppoгt you.


    Feel free too ѵisit mү blog :: learn spanish guitar

    SvaraRadera
  17. Build your garden, grow your compassion, and share your bounty
    with all of the people that you love. If you are like me, you've probably heard this term, Permaculture,
    thrown around for a while now, but do you really
    know what it is. High quality water reserves can be used
    in times of water shortage (like in droughts) to supplement your main supply of water and for irrigating landscapes.

    SvaraRadera
  18. I likе thе helpful infoгmation you provide in your articles.
    І will bookmark your weblog and check agaіn here frequently.
    I'm quіtе certaіn I'll learn many neww stuhff гight Һere!
    Good luck forr thе ոext!

    my homepage - Dr Oz Garcinia Cambogia

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.