Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 6 februari 2014

Så blev den.

Inte så märkvärdig men jag tycker den är fin.Blev helt lik moderplantan.Jag har en som ser ut så här.Men det är kul när de små frösådda plantorna blommar så tidigt.Den var inte stor när jag grävde upp den i höstas.


Den har en svag ton av rosa lite här och där .Utsidan är mörkare.Nu finns det två knoppar till som är på gång.

Och nu ska jag gå till tandläkaren om en stund för det sista jobbet.Sen är det klart.
Torsdagar har dom öppet till kl 7.Måste vara bra för dom som jobbar dagtid då slipper dom ta ledigt .
Ha nu en skön kväll.

2 kommentarer:

  1. Den är jättefin! Kul att ha dem inne o studera dem noga :)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Blev jättefin. Som sagt -roligt när man får se blomningen så snart efter sådd.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.