Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 1 februari 2014

Tänk vad man kan hitta när man börjar leta.Satt och kom ihåg att jag ju har lagt över massor med bilder på CD-skivor och när jag började gå igenom alla dom så hittade jag massor med bilder på de Pelargoner som jag hade en gång i tiden.Så jag har lagt ut en del av dom  blir kanske lite många men kan inte låta bli.Och oj vad jag saknar dom nu när minnet återvänder genom alla bilder.Så var så goda och titta.












Den här kommer jag även ihåg namnet på.
Caffrum Diana.





Klarade ni av att se på alla.Den här sista är ett Engelskt pelargon.
Måste allt köpa några nya i vår .Behöver ju inte ha så många men några stycken vore kul.
Vi ses.

6 kommentarer:

  1. Men verkligen fina. Det hade kunnat vara ännu fler.
    När du skrev att du hittat dem, tänkte jag att jag också skulle börja leta. Men det vara ju bilder på dem. Inte dåligt det heller.
    Snart kan vi handla nya.

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder - det är vad jag kallar rena växtporren! Inga problem alls att titta på alla, det kan man faktiskt göra flera gånger!!
    du har en utmaning på min blogg om du känner för att få lite kul att göra!
    Susie

    SvaraRadera
  3. Gamla bilder på gott och ont; ibland får man le, andra gånger längta. Men alltid roligt att hitta dem.
    Ha det gott.
    Kram från Törnrosa

    SvaraRadera
  4. Oj, så mycket härligt! Man kan inte se sig mätt.

    Önskar dig en fin vecka

    SvaraRadera
  5. Fantastic site you have here but I was wanting to
    know if you knew of any user discussion forums that cover the same
    topics talked about here? I'd really like to be a part of online community where
    I can get opinions from other knowledgeable individuals that share the same interest.

    If you have any recommendations, please let me know. Many thanks!


    Check out my blog hay day tricks (www.transpedia.co.kr)

    SvaraRadera
  6. Woah! I'm really digging the template/theme of this website.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's difficult to get
    that "perfect balance" between user friendliness and visual
    appeal. I must say you have done a excellent job with this.
    In addition, the blog loads super quick for me on Chrome.
    Superb Blog!

    my blog post ... need for speed rivals psp cheats

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.