Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 13 mars 2014

Fler vårblommor.

Nu slår den ena efter den andra av Krokusarna ut.Så himla synd att det ska bli kallt och snöblandat regn igen.Då kommer nog många av dom som blommar nu bli fula och se lite kantstötta ut.


Har även en del Julrosor som blommar och dom blir nog fläckiga och lite skamfilade om det blir kallt.



Dom här Pärlhyasinterna  kommer därimot att klara sig bra för dom står i uterummet.
Blev inget jobb ute idag för jag kände att mina muskler behöver vila sig ett tag till.
Var lite för öm både här och där när jag gick min promenad idag.

Men det går över och när det här kyliga vädret är över så är det bara att sätta fart igen.

4 kommentarer:

  1. Excellent pieces. Keep posting such kind of information on your page.
    Im really impressed by it.
    Hey there, You have done an incredible job.
    I will certainly digg it and in my view suggest to my friends.
    I'm sure they will be benefited from this site.

    Feel free to visit my weblog - дефлорация

    SvaraRadera
  2. Vilka fina vårbilder och ljuvliga julrosor! Tack för det:)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder. Den dubbla julrosen har jag också köpt ett exemplar av. Söta pärlhyacinter.

    SvaraRadera
  4. I'm gone to inform my little brother, that he should also pay
    a quick visit this website on regular basis to obtain updated from most
    recent news update.

    my homepage; loft conversion ealing - ,

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.