Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 23 mars 2014

Härliga söndag.

Efter en lång skön promenad har jag plockat ut lite krukor med vårblommor.Ganska bra med sol idag och tempen kryper upp mot +10 grader.Kanske blir det lite jobb ute efter mat.


Pärlhyacinterna har fått komma ut


Det här ståndet med Julrosor är verkligen vackert nu.Trodde snön och kylan vi fick förut skulle ta knäcken på den .Blommorna låg ner på marken efter den kallaste natten.Men det är tuffa växter det här.

Det här sortens Julros ser ju ganska rolig ut så krullig och vacker.

Och vita Krokusar satte jag i höstas nu blommar dom fint.Hoppas dom kommer att föröka sig så det blir en stor tuva sedan.
En fin årstid som vi går mot nu.Så roligt att se hur grannarna plötsligt bara är i trädgårdarna och jobbar och har sig.Man ser inte till dom nästan på höst och vinter.
Nu hoppas jag att ni får en fin söndag.

5 kommentarer:

  1. Vad mycket fint i krukor. Men du vågar väl inte ha dem ute nattetid?

    SvaraRadera
  2. Mysigt med fina krukor och vårblomster!

    Kram Mu

    SvaraRadera
  3. Howdy! Would you mind if I shaare your blog with my
    myspace group? There'sa lot of folks that I think would really enjoy your content.
    Please let me know. Thanks

    Look at my site - fifa 14 gratuit

    SvaraRadera
  4. I know this website offsrs quality based content and extra information, is there
    anny other website which offers these kinds oof information in quality?


    my site; télécharger need for speed most wanted

    SvaraRadera
  5. Hello to every body, it's my first go to see of this blog; this webpage carries amazing and truly excellent information in
    support of visitors.

    My homepage - Diamonds Dash Cheat (www.youtube.com)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.