Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



söndag 30 mars 2014

Lugn söndag.

Här kommer bilder på resten av mina inköp.Ranunkel med en ljuvlig färg..Såg så frisk och fin ut.Står i en liten grå cementkruka.

Och så den här fågelburen .Har velat ha en sån länge men tyck att de var lite dyra när de kom upp i lite storlek.Men nu hade jag ju presentkortet och kunde kosta på mig en fin en.Så har jag ju ett minne också av min födelsedag.Just nu har jag lite påsksaker i den.Passade ju bra med tupp och höna.


I den sista hårda vinden som vi hade blåste mitt buddahuvud i backen och gick sönder så ett sådant fick också följa med hem .En fin och rostig ljushållare i form av en blomma räckte pengarna även till.Glömde ta en bild på den.Men det blir ju fler tillfällen.
Har bara latat mig idag fick så ont i området där jag hade bröstcansern.Tror jag hade lyft något som var för tungt har fått ont förut när jag gjort det.Så lite vila kunde inte skada.
Fast jag har gjort klart ett par byxor till vårt barnbarnsbarn.

Ha det fint

5 kommentarer:

  1. Tjusig fågelbur! I den kan man variera det vackra i all oändlighet.

    Blev lite orolig - ta det lugnt och var rädd om dig!

    SvaraRadera
  2. Thhis is relly interesting, You're a verry skilled blogger.
    I've joined your feed and look forward to seeking
    more of your great post. Also, I have shared your site in my social networks!



    Look at mmy blog - craioglist free stuff ()

    SvaraRadera
  3. Link exchange is nothing else however it is only placing the other person's
    weblog link on your page at proper place and other person will also
    do same in support of you.

    Here is my blog post www

    SvaraRadera
  4. Påsk i fågelburen passar ju utmärkt. Vi är snart där. Ranunkler är fina.
    Syr du eller stickar du till barnbarnet? Får man se?

    SvaraRadera
  5. Nu har jag tittat på den fina grå koftan. Hoppas barnet kan ha den ett bra tag, för det ser ut att vara mycket arbete bakom.
    Så såg jag din fina tofsviva, som jag sått i flera omgångar, men nej, det har inte blivit något.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.