Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 3 mars 2014

Min fest.

Vilken fest så trevligt och en sådan underbar familj jag har.Det blev så mysigt med alla samlade.Och maten var så god.Tårtorna föll alla i smaken,blev en del över som vi skickade med hem till olika.En bit sparade vi till fikat i dag.
Den här buketten fick jag av sonens familj och det kom en lite fin historia med den.
För när sonen stod och skulle betala sin bukett så stod även Orup där och köpte blommor till sin mamma och han tyckte att Mikaels bukett var finare en den han hade köpt. Så vi fick inte ringa till Orups mor och skvallra.Lite sött och lite roligt.


Och dom här söta rosorna fanns i buketten jag fick av dotterns familj.Den rosa tonen är ljuvlig.

Från Maries vän kom den här fina buketten med Liljor och grenar med vita blommor.Vår i den buketten.

Kortet från Maries familj

Och presenten.Oj vad det ska handlas senare i vår.Dom vet vad dom ska ge sin mor, mormor och Gammelmormor. 

Och detta är från Mikael och hans familj.En resa till Amsterdam och besök i blomsterparken .Den resan bjöds även Marie och hennes vän Tomas med på.Den ser jag fram mot ska bli så kul.Vilka presenter jag blev så glad.

Tulpaner som var blandade med de rosa rosorna som jag fick av Marie.Läcker färg.

Det blev en så lyckad dag och idag så har det klingat massor med gånger här i datorn då det har kommit massor med grattishälsningar från mina Facebooksvänner.
Och ute skiner solen det kan inte bli bättre.För det var länge sedan den tittade fram.
Nu ska jag bara ta det lugnt idag .Har nyss pratat med min syster och jag har blommor att vänta från henne sedan idag.
Nu hoppas jag att även ni får en solig dag det är vi värda.
Ha det gott.

9 kommentarer:

  1. Men ett STORT grattis i efterhand Gunsan!

    Jag missade facebookgrattissen!

    Vilka underbara presenter till en trädgårdsnörd ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men det verkar verkligen som du blev uppvaktad. Jag skrev grattis i förskott, men jag grattar även i efterskott.
    Vad roligt med resa framför sig och presentkort i en bra affär.

    SvaraRadera
  3. Grattis,grattis till både åren och de underbar presenterna du fick!!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  4. Grattis - grattis - grattis! vilken fantastisk födelsedag du måste ha haft. Otroligt vackra blommor och så en resa till Keukenhof (dit har man ju alltid velat åka på våren)! Inte dåligt!!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  5. This is a great tip especially to those new
    to the blogosphere. Short but very precise info… Thank you for sharing this one.

    A must read article!

    Feel free to visit my web blog cork board ideas

    SvaraRadera

  6. Bamsestort grattis! ❤

    Kramar
    Ina

    SvaraRadera
  7. Grattis så mycket i efterskott, underbara trädgårdspresenter. Ha det fint/Carita

    SvaraRadera
  8. I needed to thank you for this excellent read!!
    I absolutely loved every bit of it. I've got you book-marked to check out
    new stuff you post…

    My web page ... camping light

    SvaraRadera
  9. Hello I am soo delighted I found your blog page, I really found you by
    mistake, whiloe I was looking on Google for something else,
    Regardless I am here now and would just like to say thank you for a marvelous post
    and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read through it all at the moment but I have saved it and
    also included your RSS feeds,so when I have time I will be back to read
    a lot more, Please do keep up the fantastic work.

    Visit my web blog; clumsy ninja cheats gems ()

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.