Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 6 mars 2014

Städat en rabatt.

En liten Kungsängslilja har sett dagens ljus.Har antagligen följt med dom små Julrosorna som jag tog upp i höstas.Och så står den där och blommar så fint bakom andra växter så det var rena turen att jag såg den.

Och äntligen börjar dom vita Pärlhyacinterna slå ut sina små klockor.
Och tänk idag har jag varit ute och jobbat i trädgården.Solen har ju äntligen orkat skingra dimman.Det var så skönt.har gjort klart en rabatt.Hoppas nu på fint väder även i morgon då ska det räfsas och rensas ogräs.Man piggnar till när vädret blir bra.Vi satt i uterummet och åt vår mat .Nu kan man snart vara där varje dag.
Ha en fin kväll.

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Vad det låter skönt. Vi har både grått och kallt ännu. Det utlovas sol så gott som varje dag, men nej.. det har inte blivit.
    Vita pärlhyacinter är verkligen fint. Det har jag inga - än.

    SvaraRadera
  3. Här är en till som varit ute, det blev ju till slut jättefint vårväder! Den där vita pärlhyacinten var riktigt läcker!!

    SvaraRadera
  4. Så härligt att äta i uterummet. Det var en skön dag idag, jag var ute efter jobbet och rensade för glatta livet:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. I have read some just right stuff here. Definitely
    price bookmarking for revisiting. I surprise how so much effort you set to make this kind
    of wonderful informative website.

    my webpage: stare gry pc

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.