Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



onsdag 2 april 2014

Finns med i trädgårdstidning.

Det här var ju lite kul.Att få vara med i en trädgårdstidning.Inte något stort men en liten början kanske.Måste säga att lilla jag blev allt lite mallig.

Har prenumererat på Allers Trädgård ganska länge.Den brukar innehålla en hel del nyttig information.Så fick jag ju ett ex av tidningen hem skickad också.Så nu har jag två ex.Dottern brukar få dom sedan jag läst men nu behåller jag en för mig själv att titta i .

I natt har det varit ganska kallt.-4 grader fortfarande på morgonen.Och senare idag när man kom ut var det så jäkla kallt riktigt isigt i vinden.Hoppas det blir varmare snart så man kan göra klart i trädgården.

Men nu ska jag inte gnälla mer vi har det ju lika dant allihop.
Ha det bra.

13 kommentarer:

  1. Du har all rätt att vara mallig :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, klart du är stolt! Du kan även vara stolt över, att du fått bukt med din diabetes.

    Min man kämpar med sin spruta och jag är alltid beredd, ifall han får insulinkänning. Han inser det inte alla gånger. Har druvsocker på alla möjliga platser.

    SvaraRadera
  3. Va roligt med tidningen!
    Nu håller vi tummarna för att det blir lite varmare på nätterna, tycker det är lite läskigt med den här kylan.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så klart du ska vara mallig;)

    SvaraRadera
  5. Henne känner jag igen sa han den ende. Gör du sa jag men hon har ju inte varit i vår trädgård. Nä men hon skriver ju på din blogg ! Du ser en som har koll ;)
    GRATTIS till det visst är det lite kul :)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  6. Det är tillåtet att vara lite mallig när man är med i trädgårdstidningar av alla sorter ;-) Såg din bild ganska snabbt när tidningen föll ner i lådan. Fast själv tog det en bra stund innan jag själv fattade att det var min egen kommentar som vart uppfångad (från fb.sidan). Fast det var i Allt om trädgård och många nummer har nu passerat. Blev också lite mallig...hihi...
    Hoppas som du på stadigare värme.

    Vårkram / Therése

    SvaraRadera
  7. Kul! Trädgårdstidningar har jag prenumererat på länge, de flesta av dom. Men nu har jag slutat och köper en del lösnummer när det är nåt särskilt. Ha det så gott. /kram Anette

    SvaraRadera
  8. Visst är det trevligt när man blir så där lagom uppmärksammad! Och de tär en trevlig tidning som jag prenumererat på tidigare, men med åren har det blivit massor av trädgårdstidningar som ligger och skräpar (har inte hjärta att kasta dom)så i år har jag inte en enda. Men kommer det ett bra erbjudande brukar jag hoppa på det - ett tag.....
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  9. Så roligt att du är med! Då måste du ju spara tidningen. :-) Jag prenumererar också på den, men hann aldrig läsa den i går...

    Visst är det härligt med krokusar. Fördelen med lite kallare väder är att alla vårblommor blommar så mycket längre.

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  10. Som sagt - jag såg dig. Jättekul. Allers trädgård har jag haft för flera år sedan, men nu har jag den igen. Plus Allt om Trädgård. Även om mycket kommer igen är det roligt.

    SvaraRadera
  11. Så klart du är mallig och glad! Nu måste jag köpa tidningen i morgon och skryta för folk att "henne känner jag" :-)!
    Grattis! /Anja

    SvaraRadera
  12. Kul, grattis! Håller med dig, klart man blir glad när rabatten lyser full av krokus.

    Ha det gott
    /Anette

    SvaraRadera
  13. Her har du vært flittig! Og må være mer flittig så ikke ugresset får være det!
    Visst er det stas å komme i hageblad :-)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.