Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 17 april 2014

Glad påsk Alla där ute i Datavärlden.




Äntligen så hittade jag dom där krusiga pensee'rna .Har letat hela våren efter dom och så idag stod en dam på torget och sålde blommor och hon hade en låda med dessa söta .Så sex stycken fick följa med mig hem.Och står nu i en stor keramik kruka på altanen.Färgerna var så läckra så det blev någon av varje.Tänkte ta bara gula först men när jag tittade på de andra så blev det som det blev.
Så glad påsk på er alla.

6 kommentarer:

  1. Visst är dom underbart söta dom där små krusiga! Jag köpte bara fem stycken av dom blålila - för det var vad som fanns - men det var för över en månad sen och trots den hemska nattkylan så har dom klarat sig bra. Fast växt det här dom inte än.....
    GLAD PÅSK
    Susie

    SvaraRadera
  2. Grattis till dina Sizzle Frizzle. Galet söta! Önskar dig en härlig påskhelg med fint väder och mycket trädgård!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å så bra nu fick jag namnet på dom av dig.Fanns ju inga namn på dom hos damen som sålde dom.

      Radera
  3. Glad påsk, riktigt läckra penséer du hittat. /Carita

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.