Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



måndag 21 april 2014

Glada påsken nästan slut.


Sjömanshjärta.ljuvligt.


Ljusblå doftvioler.


Blommande Rosmarin.

Lägg till bildtext

Ampeljordgubbar som blommar för fullt.
Nu måste jag fråga er andra om ni får många kommentarer  från anonyma engelskskrivande
Nu börjar några tala om för mig att jag bör ändra på min blogg.och en annan tycker att jag ska
Kontrollera min stavning.Jag har så många fel skriver hon.Vadå kan hon svenska eller går hon efter Googels översättning som brukar bli lite kom och hjälp mig.Vet att jag stavar fel då och då men vad gör det.Ingen är ju felfri.
Får sitta och radera massor med kommentarer hela tiden.

4 kommentarer:

  1. Jag fick massor med engelska anonyma kommentarer tidigare när jag hade öppet för alla att kommentera. Bara massa spam och ingen "riktig människa" som skriver de kommentarerna. Nu har jag ändrat inställning så man måste ha ett google-konto för att kommentera och då får jag ingen skräppost alls längre.

    Vilka fina blombilder du visar!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jättefina blommor! De där kommentarerna är bara att ignorera. Det kommer inte från någon riktig läsare. Jag har ett filter som stoppar de kommentarerna i ett filter som raderar sig självt.
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Vad fint och vad långt våren kommit i Sverige helt plötsligt. Vilken underbar Rosmarin! Vackra bilder.

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Antingen använder du ett tag någon form av kontroll som att inte publicera svaren förrän du har kontrollerat eller så gör du som Nora. Framför allt måste du ignorera dessa och absolut inte svara eller bry dig om vad de skriver.

    Så fint det blommar hos dig! Var rädd om din fina blogg och låt inte någon komma åt den i skumma syften,

    /Anja

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.