Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 29 april 2014

Keukenhof.




Lite bilder från den Japanska delen av Keukenhof.Nästan det finaste i mitt tycke.Älskar dom vackra lönnarna i sina härliga färger.Och alla Azaleor och Rododendron.Vatten som porlar i små bäckar och vattenfall.Dagen vi var där var det så mycket folk.Men trots det så blev det inte trångt utan man kunde komma fram och se på allt i lugn och ro.Det är jag som står mitt bland tulpanerna på bilden till vänster.Jag känns igen på det vita håret.
Det här var en toppenresa som jag fick i present.
Syrenerna blommade och häggen .Alla träd hade fullt utslagna löv.Och det var den där så vackra ljusa gröna tonen fortfarande .Men det var skönt att ha sonen och sonhustrun som visade vägen överallt.Och fixade biljetter.Och jag fick bestämma var vi skulle gå.S hade en karta med alla olika delar av parken och vad som fanns att se där.
En resa som kommer att vara ett fint minne för både mig ,R och M.

7 kommentarer:

  1. Härligt. Nu kan jag nästan också säga att jag varit där. Fortsatt trevlig resa.

    SvaraRadera
  2. Dit skulle jag verkligen vilja åka någon vår!

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  3. Låter väldigt trevligt! Härligt att få se och uppleva våren i Europa!
    Önskar dig en trevlig Valborg! /Anja

    SvaraRadera
  4. I går hade vi en trädgårdsträff och en av medlemmarna berättade om sin resa till Holland. Vi så bilder på 1000-tals tulpaner, jättefint. Vi var i Holland för 30 år sen och såg allt detta då också. Ha en fin helg/Carita

    SvaraRadera
  5. Very descriptive article, I enjoyed that a lot. Will there be a part 2?



    Here is my site ... Online buy Tramadol by ECHECK

    SvaraRadera
  6. That is a good tip particularly to those fresh to the blogosphere.
    Short but very precise information… Thank you for sharing this one.
    A must read post!

    Also visit my webpage :: Air Max Australia

    SvaraRadera
  7. Hello i am kavin, its my first occasion too commenting aոyplace,
    when і read this post i thought i could also creatе commeոt due to thiѕ brilliant
    piece of writing.

    Also viѕit mmy paǥe; blinds and shutters tampa

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.