Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 22 maj 2014

Som vackrast nu.

För varje dag som går blir det bara finare och lummigare i rabatterna.
Och nu har även den stora grytan blivit målad av R och så har han valt ut de sommarblommor som han vill ha där.
Tycker det blev så vackert.




Och titta här vad som kommer .En knopp i den nya Meonopsis punicea.
En röd.Och jag har satt koppartejp runt krukan så inga sniglar har varit där och kalasat .
Den blomman ska det bli roligt att se när den slår ut.
Jag har även knoppar i den blå Bergvallmon.
Köpte den här i år från Larz.

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.