Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 15 maj 2014

Växthuset börjar bli tomt

Oj vad jag har burit krukor idag.Har nästan tömt växthuset på alla övervintrade.Gissa om det känns skönt.Här har en del av min samling av Aurikler hamnat

Resten har jag här på dom mindre hyllorna på fuskboden.

Många utav dom blommar och tror det blev dom sista från förra året som hamnade här.
I år har jag inte köpt några nya.Har inte plats för fler just nu.Men man kan aldrig lita på Gunsan .Rätt var där är så har hon beställt en laddning igen.

7 kommentarer:

  1. I like the valuable info you provide in your articles. I'll bookmark your blog and check again here regularly.

    I'm quite sure I'll learn lots of new stuff right here!
    Good luck for the next!

    Here is my web site opiate withdrawal

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin primula som header. Som små rosor.

    SvaraRadera
  4. Having read this I believed it was extremely enlightening.

    I appreciate you finding the time and energy to put this article together.
    I once again find myself spending way too much time both reading and leaving comments.
    But so what, it was still worth it!

    My website; after effects tutorial text animation

    SvaraRadera
  5. chanel handbags outlet
    Hello, just wanted to say, I loved this article.
    It was inspiring. Keep on posting!

    SvaraRadera
  6. Wonderful blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own website soon but I'm a little lost
    on everything. Would you propose starting with a free
    platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many
    options out there that I'm completely overwhelmed ..
    Any recommendations? Bless you!

    Here is my page - system mechanic professional

    SvaraRadera
  7. I was extremely pleased to discover this site. I wanted to thank you for ones time for this particularly fantastic read!!

    I definitely appreciated every part of it and I have you bookmarked to look att new information in your
    site.

    Check out my blog post - Phil St Ores

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.