Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 5 juni 2014

Allt på en gång.

Det blommar och blommar och jag vandrar runt med min kamera.Nästa dag har det börjat blomma på några andra ställen.Jag hinner inte med nu.
Och det här regnet som kom gjorde underverk.Trädgården ser rentvättad ut.
Jag bara går och njuter fast jag borde rensa ogräs men det är kvar så det kan jag göra en annan dag.
Nu vill jag bara ha det bra med mina blommor.Jag talar om för dom hur fina jag tycker dom är.Och hoppas att de trivs i min trädgård.Och dom nickar mot mig och ser ut att hålla med.
Så talar och tänker en trädgårdsnörd.
Ha det gott.

6 kommentarer:

  1. Exakt så tänker en äkta trädgårdsnörd som har insett att sluta ställa för stora krav i trädgården, tror jag!

    Bra att njuuuuta :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hey There. I found your blog using msn. This is a really well written article.
    I will be sure to bookmark it and return to read more
    of your useful information. Thanks for the post.
    I will definitely return.

    Also visit my webpage :: tatuajes ()

    SvaraRadera
  3. Håller med - man måste ge sig tid att njuta. Ingen risk att ogräset försvinner, så det kan man ta en annan dag.

    SvaraRadera
  4. Har man så många är det svårt att välja. Så det är helt rätt att alla ska få vara med på en gång. Den i mitten är min favorit bland dem alla. Eller kanske den längst nere till vänster, eller... Ja det är inte lätt att utse någon vinnare.

    SvaraRadera
  5. Wonderful goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you are just too great.
    I actually like what you've acquired here, certainly like what you are stating and the way in which you
    say it. You make it entertaining and you still care for to keep it wise.
    I can't wait to read far more from you. This is really a tremendous web site.


    Also visit my blog :: Green Coffee Bean Extract 45 Chlorogenic Acid

    SvaraRadera
  6. I love yoսr blog.. veгy nicе colors & theme.
    Did you make this website yourself or did you hire someone to do it foг you?

    Plz respond as I'm looking to create my own Ƅlog and woսld like tօ know whеre
    u got tҺis from. cheers

    Here is mƴ web-site - partypatrolrentals

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.