Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 12 juni 2014

Åskan kom på besök.

Vi fick en kraftig regnskur och lite hagel när åskan kom på besök.8 mm i en skur.Allt klarade sig bra trots hårda vindbyar och slagregn.Tempen rasade från +20 ner till +11.Men nu har det klarnat upp och är väldigt varmt igen.
Nävor och en Daglilja blommar nu.Aklejorna har sin finaste tid . Det är en ljuvlig tid nu.
Hoppas ni med har det.

6 kommentarer:

  1. Så mycket tjusigt som blommar nu hos dig.

    Vatten behövs verkligen i trädgården nu. Åskskuren med 8 mm regn har även passerat Ösmo. Om det inte kommer mer regn imorgon, som de lovat, får jag nog kompletteringsvattna.

    SvaraRadera
  2. Visst är det en ljuvlig tid med massor av blommor. Kul med bloggarna för man får se så mycket mer än sitt eget.

    SvaraRadera
  3. This is a great tip particularly to those fresh to the blogosphere.
    Brief but very precise info… Thank you for sharing this one.
    A must read article!

    my web site; web page ()

    SvaraRadera
  4. I blog often and I seriously appreciate your information. The article has really peaked my
    interest. I will bookmark your blog and keep checking for new details about once per week.
    I subscribed to your RSS feed too.

    Also visit my homepage ... website ()

    SvaraRadera
  5. Very great post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that
    I've truly loved surfing around your blog posts.
    In any case I'll be subscribing on your rss feed
    and I hope you write once more very soon!

    my web-site: clash

    SvaraRadera
  6. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to far added agreeable from you!

    By the way, how can we communicate?

    Also visit my page Spotify Premium Codes Generator

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.