Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 16 juni 2014

Håll tummarna för mig i dag.

Väntar samtal från Vårdc.. och jag hoppas jag får en tid hos min läkare snart.Orkar inte ha det så här längre.Kan inte sova många nätter för klådan och den brännande känslan i mina händer.Och det sprider sig upp på armarna.Ska be om ny remiss till hud och sömntabletter så jag får sova mer.Så håll tummarna.

Två nya blommor på Meconopsis punicea.Fina

En kudde med Backtimjan.Lågväxande och blir som en rund kudde i formen.

Blågull har vita med i en annan rabatt.
Fick en så fin komplimang av vår nya granne i går.Dom hade en massa vänner på besök och när han såg mig i trädgården så ropade han och berättade att hans vänner tyckte att vår trädgård var så vacker.Och det är den just nu för det är mycket som blommar.
Sånt blir man mycket glad för.
Ha det.

5 kommentarer:

  1. Hello! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok.
    I'm absolutely enjoying your blog and look forward to new updates.


    Here is my blog ... car wreck lawyer Indianapolis, IN

    SvaraRadera
  2. Stackars! Det kan ju göra en tokig. Hoppas du kan få hjälp.
    Roligt att få beröm för trädgården. Och det du visar är verkligen fint.

    SvaraRadera
  3. Ja, jag håller tummarna. Det är alltid roligt att få beröm - och dina blommor är ju så vackra också.

    Jag har sett några gånger att du får kommentar från "anonym". Jag har ställt in min blogg under "inställningar - inlägg och kommentarer" alternativet Registrerad användare. Då ska man inte få in anonyma tyckare.

    SvaraRadera
  4. Backtimjan är verkligen en favorit. Hoppas handelsträdgården har många plantor kvar för jag tänkte köpa fler imorgon.
    Tråkigt med dina händer. Vet du att det är ett hudproblem... låter annars som restless legs som man också kan ha i händer och armar. Vitamin B12, magnesium och järn hjälpa.
    Hoppas du hittar en lösning
    Kram
    Anette

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.