Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 29 juli 2014

Himlen börjar vara täckt av svarta moln.

Hoppas hoppas på lite regn.
Lite bilder på vad som fortfarande ser vackert ut trots torkan.



En Aurikler vid namn Esbjörn.

Svavelnejlika.







Dom här Lavendelplantorna har redan blommat över.

Den vita Vialen har växt sig stor och kraftig.Hoppas den blommar länge.
Luktärtorna har trots att jag klippt bort överblommat nästa lagt av nu.Inte många blommor kvar.Värmen går hårt åt en del växter.
Tog mig ner på stan i dag och till Apotek och Bibliotek. Behövde lite nytt att läsa.Det ända man orkar i värmen.
Hoppas ni har det fint.

1 kommentar:

  1. Vackra blommor som vanligt. Den vita vialen ser lockande ut. Oftast ser man bara den shockrosa. Den är väl nästan vild, för jag ser den utmed stranden.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.