Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



måndag 21 juli 2014

Oj oj så varmt.


Rosen Peace.

Astilbe Straussenfeder

Fingerborgsblomma från en fröpåse med blandade färger.



Sheherazade

Clematis Princess Diana




Nu har vi fått värme så man blir mer en nöjd.Lite för mycket för både oss och växterna.

Vi tog och besökte sonen och hans kära hustru i helgen.Så nu har jag badat för första gången sedan jag opererade bort ett bröst och behandlades för cancer.
Fick tag i en baddräkt som kan hålla protesen på plats.Tyget är mycket fastare en i en vanlig baddräkt.Har beställt en gång förut men då var den jag ville ha slut ,men så i år fick jag tag i en.
Den var jättesnygg och satt så himla bra.Det var så härligt att kunna bada igen och känna sig snygg.
Gud så fint dom bor där vid Mälaren och nu har de semester båda två.Träffade även två av deras tre barn.

Hoppas ni har det bra i värmen.

4 kommentarer:

  1. Javisst - nu har vi väl fått varmt så vi tiger. Tänk att man redan pustar, trots att det är det vi längtar så efter hela året.
    Visste inte om att du varit sjuk. På något sätt låter det som det inte var så längesedan. Som tur är låter det på dig som att du mår bra igen. Fortsätt med det! Mycket fina blombilder. Den översta är en så där pytteliten eller hur?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är inte så stor.
      Opererade bort ett bröst i September 2011.Mår så bra nu.

      Radera
  2. Så mycket vackert du har - blomningen går lite väl snabbt över nu i denna värme.

    Skönt att du mår bra och kan njuta av tillvaron igen.

    SvaraRadera
  3. Ni är på fastlandet ser jag! Ta en tur till Upplands Väsby så bjuder vi på lunch ;)
    Och, Jaa, det är "nästan" föööör varmt men helt plötsligt är det som "vanligt" igen

    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.