Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



lördag 2 augusti 2014

Trångt på toppen.

Hm.Undrar om man kan ta ut en trängselavgift här mån tro.



Inte bryr dom sig om att jag nästan är framme och rör vid dom med kameran.

Hör du var så snäll och släpp inte ut så mycket gaser här när jag är så nära.

Där var det trångt

Sida vid sida sakta fram vi glida.Delar på blommans godsaker.
Så goa dom är dessa små humlor.
Kommer att bli en varm dag igen.Huga..

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. My partner and I stumbled over here coming from
    a different web address and thought I might check
    things out. I like what I see so now i'm following you. Look forward to looking over your
    web page again.

    My homepage Dean Graziosi

    SvaraRadera
  3. Hey there! This post couldn't be written aany better! Reading this post reminds me of my old room mate!
    He always kept chatting about this. I wkll forward this article to him.
    Fairly certain he will have a good read. Thank youu for sharing!


    my website; flash player pro 5.95 crack

    SvaraRadera
  4. This design is steller! You definitely know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Wonderful job.
    I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    Visit my web-site - Dieta Do Carboidrato

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.