Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 19 september 2014

Blommig fredag

Min alldeles egna sommarplåga som startade i mars samma som förra året.Den har gjort att lusten till att jobba i trädgården har varit nere i noll.Bilderna visar när det började gå lite bakåt och jag fått tid för behandling.Nu ser dom efter 8 gånger ljusbehandling mycket bättre ut.
Annars så har snigelplåga varit nere på nästan noll dom med inte många jag klipp i år.
Vi har ju haft och har så torrt.














Här är lite bilder på sånt som hjälpt mig att hålla humöret uppe.Vem kan vara ledsen och nere när man ser dom
Annars måste jag säga att sommaren har inte varit min sommar.
Hoppas ni har haft det mycket bättre
fler tolkningar ser ni
Här

Hoppas ni har sluppit sommarplågor.

12 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt det är med alla krämpor man dras med! Vad skönt att behandlingen hjälper dig och härligt att du får njuta av blommande Auriklar, det piggar upp livet en smula/ Titti

    SvaraRadera
  2. Du har verkligen trouble på mer än ett sätt. Med de fingrarna förstår jag att lusten inte infinner sig. Du har väldigt vackra aurikler iallafall, som vi sett prov på förut också. Trevlig helg, utan alltför mycket besvär.

    SvaraRadera
  3. Men, åh, vad jag lider med dig!!! Förstår verkligen att det var en sommarplåga! Skönt med lite bättring, hopps det blir ännu bättre nu snart! Ha en fin helg! :) Mia

    SvaraRadera
  4. Men vad trist! Händerna behöver man ju verkligen till allt. Hoppas det ordnar sig för dig och att du får lusten tillbaka igen. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Hoppas på snar bättring och att du slipper plågas....kram....=)

    /Ninni

    SvaraRadera
  6. Vilket elände! Hoppas det tar slut någon gång. Dina vackra blommor är en tröst i det hela.

    SvaraRadera
  7. Men du det där låter tråkigt. Hoppas verkligen att det blir en fin höst för dig då.
    Ha en go lördag
    kram Meta

    SvaraRadera
  8. Men fy vad jobbigt! Hoppas att det blir bättre och att du slipper det i fortsättningen.
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  9. Tråkigt att sommaren inte har varit riktigt som du önskat, hoppas hösten blir bra med sol och klar luft så kanske allt blir bättre. Ha det fint. Carita

    SvaraRadera
  10. Ser inte bra ut, hoppas du är bättre nu. Jättefina aurikler.
    Allt gott, kram på dig!

    SvaraRadera
  11. Men oj vad illa hoppa så det blir bra igen så du kan njuta av trädgårdspyssel!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  12. Ja det var verkligen en plåga. Hoppas det blir bättre och bättre.
    Sniglarna har varit humana här också.
    Fin fina aurikler du har.
    Annika

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.