Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



söndag 14 september 2014

Pyntat och valt.



Jodå nu har jag gjort min plikt.Säger inte vad det blev för parti.

Men det känns bra att få det ur världen.

Som ni ser så har jag plockat lite med mina blommor och annat pynt.
Tänkte inte köpa några höst blommor utan ta vad jag har och göra lite fint med.
Har ganska gott om prylar som jag kan använda till sånt här.

Tyckte jag såg att det kommit till en ny följare.Du är hjärtligt välkommen.
Ha en skön valsöndag.

4 kommentarer:

  1. Samma här - dvs valt. Dock inte pyntat. Du behöver verkligen inte köpa något mer höstlikt för du har ju jättefina växter. Då återstår att se till kvällen om vi valt som de flesta eller ej.

    SvaraRadera
  2. Så fint du har pyntat på det lilla bordet! Gräs är toppen att ha i kruka och så fint att pynta med. Ha det så gott/ Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Glömde att tacka för tipsen om Auriklarna. Jag hoppas att jag lyckas övervintra dem, så jag får se dem blomma i vår...längtar redan/ Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Väldans snyggt pyntat! Och jag gör precis som du, använder sånt jag har hemma redan - det finns ju en hel del. Idag kom t.o.m. dekorationen (en hög rostig pinne med en rostig grej på) jag köpte på Jagorstrand under semestern fram. Hade faktiskt glömt bort den..... *fniss*
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.