Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 30 oktober 2014

För sex månader sen.

Då var vi i Amsterdam och firade min födelsedag .Fick ju den här resan i present av sonen och hans familj.
Så här står vi R och jag i parken Keukenhof.
Bästa present jag fått någon gång.Och den var även till vår dotter för hon var bjuden med på resan.


















Och här är vi far,mor son och dotter.



Sonen och bredvid hans dotter mitt barnbarn.



Vilka urfina planteringar det fanns överallt.













Det blev många bilder så hoppas ni orkar bläddra genom alla.
Resan blev så lyckad tack vare att det var bra väder nästan hela tiden.Dagen vi var i parken var solig och varm som ni kan se behövde vi inte ha på oss jackor .
Där fick vi uppleva vårens bästa sida.
En resa som jag kommer att minnas hela tiden.
Vill ni få se fler tolkningar av fredags temat så gör ett besök 

HÄR
Med detta önskar jag att ni får en fin helg.





22 kommentarer:

  1. Vilken lysande present! Det måste varit en upplevelse. Kul att se dig på bild också.
    Ha det så gott
    Anette

    SvaraRadera
  2. Så herlig :-) Jeg var der i mars 2008, og det glemmer jeg aldri!

    SvaraRadera
  3. danke für die wunderschönen bilder und inspirationen!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvaraRadera
  4. Kul att se hela familjen och vilken fantastisk upplevelse ni hade bland detta hav av blommor.

    SvaraRadera
  5. Oj vilken underbar födelsedagspresent. Keukennhof skulle jag gärna vilja se! Så fantastiskt fina foton du visar därifrån. Så mycket underbart som blommade när ni var där. Ha en skön helg, den första i november.

    SvaraRadera
  6. Perfekt present! ;) Ser ut som en underbar resa med mycket fint att se. Jag har inte varit där, men någon gång... ;)
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  7. Jeg var en vårtur i Holland for meng år siden og det var virkelig magisk :) Flott bilder. Ha en finfin helg!

    SvaraRadera
  8. Det var en riktigt fyndig present till en trädgårdsälskare. Inte kan det bli för många blombilder. Hollands blommor har jag kvar att uppleva. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Vilken fin present! En jättehärlig resa, perfekt för en trädgårdstok.
    Ha en fin fredag och helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. En fantastisk present, en resa dit finns med på min önskelista, tjusiga bilder. Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  11. Det vore fantastiskt att någon gång få uppleva denna färgprakt. Härligt få ha nära och kära med sig!
    /Anette

    SvaraRadera
  12. Vilket underbart ställe att besöka när man fyller år, där var det ingen enkel tulipan minsann. Ha en fin helg. Carita

    SvaraRadera
  13. D må ha vært en opplevelse! Utrolig blomstring

    SvaraRadera
  14. En härlig tid att titta tillbaka på....många fina bilder....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  15. Wow, vilka massplanteringar av tulpaner och vilken fin födelsedagspresent!
    Trevlig helg!
    Hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  16. Men så galet vansinnigt vackra bilder! Jag har detta framför mig ;) Vill dit och håller tummarna att få det i present ;)

    Kram

    SvaraRadera
  17. Woaw vilken blomsterprakt, måste ha varit en underbar resa.
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  18. Vilken resa, vilken present och vilka fantastiska bilder du bjuder på!
    Ha det gott!
    Ulrika

    SvaraRadera
  19. Oj, vilken underbar present att få! Blommor och vackert väder, med nära och kära, kan väl inte bli bättre!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  20. Vilken underbar present från din härliga familj! Fina bilder :-)
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  21. Vilken härlig resa! Toppen att få uppleva så mycket vackert tillsammans med nära och kära.
    Jättefina bilder./ Titti

    SvaraRadera
  22. Vilken härlig present!! Var där med mina föräldrar och barn. En vacker upplevelse. Roligt att se er tillsammans.

    Ha det gott! Carina

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.