Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 25 oktober 2014

Minisar.


Tänk vad jag alltid hittar något i min ICA-affär.Dom här små jättesöta Orkidéerna  såg jag skulle passa utmärkt bra i de två  glaspokaler jag köpte tidigare i höst.Och den där djuplila tonen är ju underbar och så har den en ljusare kant.Kunde inte bli bättre.


Behövde något att pigga upp mig med denna grå regniga lördag.
Nu skulle det inte göra något om solen fick lysa lite över oss.
Ha det fint.

4 kommentarer:

  1. Mycket söta. Jag hade också köpt dem.

    SvaraRadera
  2. Små Orkidéer är jättefint i jularrangemang. Måste kolla i min butik imorgon.
    Blev lite sugen på några små. Fint att ställa på fat med mossa.
    Jag har ju ingen sådan fin kruka som du.
    Annika

    SvaraRadera
  3. De där små orkidéerna är så väldigt söta. Din hade väldigt vacker färg. Ha en skön vecka/ Titti

    SvaraRadera
  4. Wow, såna vill jag också ha! Och vilka snygga "krukor"!! Ska kolla på ICA i morgon när jag ska dit och handla. Igår hade dom inga i alla fall.....
    TREVLIG HELG
    Susie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.