Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 23 november 2014

TRODDE DET BRANN UPPE I SKOGEN.

Men det var ju soluppgång.Och tänk att solen kommer fram lite då och då och lyser upp .
Så gissa vem som fick på sig kläderna i en fart och ut för att jobba lite.
Har satt upp några nät så Rådjuren får det lite svårt att äta upp mina växter i vinter.
Sen blev det lite ogräsrensning och även en del klippning av vissna blommor.
Nu blir det lite mindre att ta reda på i vår.
Nu bröt solen genom molntäcket igen ser ut att bli mindre moln ett tag.

Hoppas verkligen att det är fler som får se solen idag efter veckor av gråväder.

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild. Ser verkligen ut som skogsbrand, vilket inte hade varit lika fint.
    Vi har också set litet sol igår och idag. Det är härligt.

    SvaraRadera
  2. Idag bröt solen äntligen fram hos oss också - en riktig humörhöjare det där gula klotet.

    Härlig solnedgång bakom träden!

    SvaraRadera
  3. Wow, så vackert! Visst är det härligt med solen! Idag fick vi också se solen i flera timmar, vilken skillnad det blev mot allt det grå som vi blivit vana vid sista tiden:-)

    SvaraRadera
  4. Så vackert och en syn man verkligen behöver den här trista månaden!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  5. Ingen sol här bara spöregn. Har fortfarande en del krukor att gräva ner i sandlådor så man får hoppas på att det inte blir smällkallt på en gång sen.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.