Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 27 december 2014

Det var då det.









Tänk att få 100 st Tulpaner på sin födelsedag.Det kommer inte att hända i år det kan jag säga.
Kände mig så rik och bara gick där i uterummet och nöjt av den synen

Ett av barnbarnens pappa kom med dom i en stor korg.

Dom stod sig fina länge då det var svala nätter där ute.

Och idag har vi vitt ute och solen lyser.Influensan börjar så sakta ge sig.Men när kvällen kommer så blir R sämre fortfarande.Han ligger ju ca en vecka efter mig.

Bra att ha sina bilder så man kan gå tillbaka och minnas.

Ha en skön helg.

3 kommentarer:

  1. Skönt att det är på rätt väg med sjuklingarna. Och snart kan vi glädjas åt tulpaner i massor - även om det inte är 100 st. Föresten har de väl börjat sälja dem redan?! / Britt

    SvaraRadera
  2. Så härliga tulpaner och ett helt stor fång dessutom.Hoppas er eländiga influensa ger sig snart, den verkar vara envis. Carita

    SvaraRadera
  3. Denna influensa. Kan vi inte slopa den? Hoppas ni har kryat på er nu.
    Tulpaner är ännu inte inköpta här men det dröjer inte länge tills de står på bordet och berättar att snart är det vår :)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.