Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 11 december 2014

En liten snart 50-årig dam.

Vår dotter Marie.Som Fyller 50-år på Julafton.
Vem kan tro att hon blir 50 år.Hon ser så ung och fin ut.

Hon är så gullig vår dotter.

Här har hon plockat blommor att lägga under kudden i midsommarnatten.

Tro hon är på Zetas här
Hon och sambon är tokiga i blommor och trädgård så de passar bra ihop.

R och jag skruvar ihop en TV-bänk med hyllor på sidan och över.Har den  tvärliggande kvar att skruva ihop det får bli i morgon.
Man blir trött av att krypa runt och läsa instruktioner.Den skruven där och den där.
Håhåjaja.

Ha det bra.

3 kommentarer:

  1. Dom säger ju att dagens 50 är som dåtidens 30 och dagens 70 som dåtidens 50 så det är ju inte så konstigt att hon så det är ju inte så märkligt att hon ser ung ut! Hon är exakt samma årtal som jag! Och dessutom ser ju hennes mamma runt 50 så det blir väl bra? ;)

    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Men herregu´ människa! Har du en sån gammal dotter!! Fast hon ser ju inte så gammal ut, du har nog tagit fel på datum!!!
    KRAM och trevlig Lucia
    Susie

    SvaraRadera
  3. Visst är hon fin och inte ser hon ut som 50 inte. Men man begriper ju att då är man inte så ung själv längre.
    Blomintresset har gått i arv förstår jag.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.