Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 25 december 2014

GOD FORTSÄTTNING PÅ JULHELGEN

Så var Julafton slut.Första gången på 52-år som vi inte firat med någon av våra barn.
Men på eftermiddagen kom vårt barnbarn Cecilia hit med lilla Alvin för att lämna en chokladkartong och önska oss God Jul.Hon kom inte in utan vi pratade på trappan.
Det gjorde oss mycket glada att hon kom bara för att säga god jul.
Den här sjukan som vi drabbats av är långvarig.Själv blev jag dålig 12-13 dec.Och R ligger en knapp vecka efter.
Idag så värker det i bihålorna hoppas bara det inte blir värre nu när det är helg.


Härligt mörk rosa ton på hyacinten.
Sonen ringde på Julafton från Durban .Dom hade så fint på hotellet .Sonhustrun var ner till polen och badade när vi pratade.
Dom bilar runt kusten i Sydafrika nu i två veckor.
Vi har fått lite,lite snö i natt och det var nära -9 grader .Men solen lyser från en blå himmel.
Men det blir inte någon prommis .

Önskar er en fortsatt fin Julhelg.

1 kommentar:

  1. God fortsättning och hoppas ni kryar på er snart! Gulligt av barnbarnet.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.