Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 8 december 2014

Tre vaser.

Nu har jag handlat igen.Dessa bara jag måste ta med hem.Har dåligt med vaser där det räcker med en eller två blommor i varje.Men dom här tre passar så bra .Nu är det konstgjorda blommor i två men det ska bli ändring på det snart.En har fått en Amaryllisblomma på besök.Den började att sloka i stjälken och låg ner en morgon,så jag klippte av och satt den här så länge.

Lite kul att dom har olika mönster alla tre.Och den där turkosa färgen tycker jag mycket om.

Har varit hos diabetes sköterskan i dag.Alla prover var bra utom blodtrycket som var för högt .Så nu ska jag gå och kolla det tre gånger med några veckors mellanrum.
Den här veckan ska jag även åka till Mälarsjukhuset för att göra en ny mamografi.Hoppas det blir bra svar.Fast det får jag vänta på ett tag.

Ha det fint.

5 kommentarer:

  1. Jättefina vaser!¨
    Kanske du kommer förbi på mitt jobb om du är i stan det är när sjukhuset :)
    Vore kul i så fall! Fast jag förstår att Eskilstuna är förknippat med jobbiga minnen för dig & att du helst vill åka hem direkt.Men jag kunde bjuda på gofika ;)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Jättefint med de turkosa vaserna! Amaryllis i snitt gillar jag, men det är tyvärr svårt att få tag på här i närheten. Ha en skön vecka/ Kram Titti

    SvaraRadera
  3. De är fina. Bra att du köpte alla tre för de gör sig ihop. Snygg färg.
    Hoppas det går bra på mammografin.

    SvaraRadera
  4. Jättefina vaser, så snyggt med olika mönster i samma färg. Dom gillar jag. Ha det fint. Carita

    SvaraRadera
  5. Vilka fina vaser,snyggt med olika mönster i samma färg, det gillar jag. Ha det fint. Carita

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.